Swedishkids

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Mina små tips....

Av emma - 27 oktober 2012 17:33

 


Hej på er alla där ute i vinterkylan.


Tänkte bara nämn en liten sak för er alla där ute, jag bloggar inte bara här utan jag har en annan sida där jag uppdaterar flera gånger per dag. 


De kommer upp massa roliga saker. Kika gärna in på min sida :)


De kommer upp massa goda recept och även massa andra saker. 


Sidans adress är http://tingeling2012.spotlife.se


Kika gärna in men glöm inte av att lämna en liten kommentar. 


 


Du kommer inte att bli besviken om du besöker sidan :)


Ha en fin dag 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 11 december 2012 00:51

När vintermörkret så sakta sänker sig önskar Stig och hans vänner en riktigt god jul, med tre fantastiska tolkningar på några av våra käraste julsånger. Njut av Stig framför brasan, eller Cindy och Sebastians innerliga och smäktande tolkning av Tre G...

Av emma - 27 oktober 2012 17:19


    Amanda och Alex Schulman har fått en dotter. Tidigt på fredagsmorgonen den 26 oktober så välkomnade de lilla Frances till världen. Det är parets andra barn. Dottern Charlie föddes 2009.     ...

Av emma - 17 oktober 2012 17:14


    Doreen Månsson blev mamma förra veckan och nu har det kommit fram att dottern kommer att heta Amina Månsson Hallgren.    Hon har sedan barnen Hayat, 21, och Yasmine, 15, från ett tidigare förhållande. ...

Av emma - 16 oktober 2012 16:54


  Robert Wickström var med den svenska versionen av Biggest Loser 2012. Nu har han ÄNTLIGEN blivit pappa till en lite kille som har fått namnet Fabian. Den lilla killen föddes den 14 oktober under dramatiska omständigheter. Det finns att läsa mer...

Av emma - 11 oktober 2012 14:56


    Programledaren Doreen Månsson, 38, har blivit mamma igen!   I måndags föddes hon sitt och pojkvännen Henrik Hallgrens första gemensamma barn. Det blev en liten flicka som ännu inte har något officiellt namn.   Doreen har barnen Hayat, 21,...

Presentation

hej jag är en tjej på 30 år som bor i Göteborg. Det finns många olika sidor som skriver om kändisbebisar, men ingen direkt om de svenska kändisbarnen. SÅ jag tänkte skriva om det svenska.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BloggRanking
WE STYLE - Smycken och accessoarer på nätet!

Skapa flashcards